یه سری جک

 یه دختر خاله دارم 4 سالشهاومده میگه میای بازی کنیم؟؟؟؟^__^گفتم چی بازی کنیم؟گفت من چشم میذارم تو برو گم شو!.:|

 

 

من فلج به دنیا اومدم ولی به زندگی امید داشتم 

تا اینکه سرطان گرفتم و شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم

از وقتی تو آزمایش آخرم فهمیدم دیابت دارم کاملا دپرس شدم

تا این که

.

.

.

کفش تن تاک خریدم 

 

دیگه از ایدز و سرطان خبری نیس.تازه قراره تو مسابقات دوی استقامت هم شرکت کنم! 

 

 

پیرمردی دیدم که باهفتاد سال سن و پنجاه سال زندگی مشترک

هنوز همسرش را عزیزم،عسلم،خوشگلم,صدا میکرد!

خلوتی پیداکردم و رازش راجویا شدم..گفت

 

ده سالست که اسمش رافراموش کردم بفهمه دهنمو..!؟؟؟

 

 

استاد ریاضی گفت :

دو خط موازی هیچ گاه به هم نمیرسند ...

مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند

بلند شدم و گفتم :

من خود را شکستم ...

پس چرا به هم نرسیدیم ؟

گفت :
.
.
.
.
.
.
حرف نزن بشین سره جات …

همین مسخره بازیارو تو فیس بوک در میاری الان

 

4ترمه داری ریاضی برمیداری :|

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394 ا 11:24 نويسنده : Mahdieh ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.